Sunday, May 27, 2007

VOTATI!!!!!!! Riscati pentru a merge la sigur!!!

Votati caci aveti de ce risca! Avetinevoie de o persoana sociabila, care sa stie sa zambeasca, care sa stie sa puan problema cum trebuie si care sa fie diplomata. Aceea sunt eu!!! Mergeti la sigur cu mine deoarece chiar am un fundament la ceea ce am propus in palnul electoral. Am experienta in domeniul acesta si am foarte multe relatii la persoane si asociatii acre ne pot ajuta sa realizam mai orice!

Sunt ceea ce va trebuie si aveti nevoie de mine! Aveti nevoie de cineva care sa va reprezinte si caruia sa ii peste! Daca nu ma interesa, nu imi pasa si nu aveam caliatatile necesare, nu ma implicam in aceasta candidatura, pentru ca nua vea rost sa imi irosesc si putinul timp liber care il mai am; am facut acest lucru pentru ca vreau cu adevarat ceea ce am explicat in posturile anterioare, pentru ca imi pasa cua devarat de ce se intampla cu voi, cu liceul nostru si cu tot ceea ce este legat de viata tinerilor. Mai am de petrecut doi ani ina cest liceu si vreau ca acesti ultimi doi ani sa fie cu adevarat superbi!

No comments: