Sunday, May 27, 2007

Keep in toucH!

Daca va imaginati ca dupa alegeri in cazul in care voi fi aleasa nu imi va mai apsa de ce se intampla, v ainselati! Acest blog va ramane deschis parerilor voastre si pentru a mentine legatura cu voi, pentru a va pune la curent cu ce se intampla. Voi incerca sa fiu zilnic prezenta pe blog alaturi de voi si va voi tine la curent cu ce se intampla in Parlamentul Tinerilor, ce proiecte sunt in desfasurare si cu tot ce va este de folos.
In cazul in care nu voi fi aleasa, ma voi folosi insa tot de acest blog pentru a va tine la curent cu echimburile de experienta si cu restul proiectelor pentru care m-am interesat si sunt deja in desfasurare! Pentru ca dupa cum am spus deja posturile mele sunt majoritatea deja in desfasurare, caci am luat cu adevarat in serios tot ce se intampla! ;)

No comments: