Sunday, May 27, 2007

Skimburi de ExpErienTa

Eu cand am intrat in Cosbuc eram foarte incantata de aceasta idee si chiar am crezut ca e pe bune faza. Dar dupa 2 ani de zile vad ca inca nu se face nimic in aceasta privinta si este paca deoarece suntem liceu bilingv si un schimb de experienta ar fi chiar ideal :x!!!

Cum ei nu fac nimic in legatura cu acest subiect, atunci m-am hotarat eu sa fac. Prin urmare am obtinut un parteneriat cu cei de la ACDLE, care ar fi foarte incantati sa lucreze cu noi; au mai lucrart si cu alte institutii de invatamant si rezultatele au fost super :x!! Rezultatul? Distractie, experienta si dezvoltare personala!

In ce consta acest schimb de experienta? Sunt 2 variante. Fie schimb de experienta pe timp de aproximativ 2 sapatamani, in care se merge la familia cu care se face schimbul, si se va sta in gazda la respectivii impreuna cu copilul/copiia cestora, veti trai practic cum o fac ei zilnic. A doua varianta este schimbul pe tremen lung, mai exact 1 semestru. Se merge si se inavta acolo, se sta in gazda la respectivii sau posibil in campusul cladiri de invataman unde urmeaza a se studia.

Schimburile de experienta se fac in toata Europa si in State. Tin sa mentionez ca totul este realizabil. Am vorbit deja cu bossul asociatie cu care urmeaza sa avem parteneriat si totul este in regula! Asa ca fiti pregatiti sa va intampinati noua familie ;) :X!

PS: pentru persoanele care nu sunt inca cionvinse ca treaba asta este pe bune, va informez ca da este, iar eu sunt the Social Events Manager (SEM) in cadrul ACDLE, deci chiar pot realiza lucrurile mai sus mentionate. Totul se poate daca si voi vreti !

No comments: