Thursday, May 24, 2007

Mici DeCoRuRi....prin liceu...un desert nu pica greu! :D

Si cum liceul nostru mic, intim...si nu in ultimul rand united se vrea a fi cat mai decorat si aranjat cu putinta...ce ati spune daca l-am face 2 in 1? b-) Si frumos si cu folos! Ma refer la amplasarea unor automate de ceai, cafea si suc. Si de ce nu automate de guma/bomboane!?!

Si daca tot am ajuns la capitolul automatelor poate ca nu ar stica nici unul cu prezervative ;)!! Safe Sex dupa cum spune o inteleapta si respectabila persoana pe care o iubim!!!

2 comments:

Anonymous said...

Nu stiu am citit toate posturile mi se pare ..ridicol ...si prea prea...de arfe aceste cererii ....mai aveti putzin sa spuneti ca vreti si nise maseouri si alune la discretie pe fiecare banca..frumos nu ? mi se pare RIDICOOOL !

Anonymous said...

iubi,
1.elevii nu au voie sa bea cafea.
2.ceai si suc avem la bufetul actual.
3.in scoala sunt interzise "gesturile cu tenta sexuala", comform regulamentului de anul asta, deci nici nu sepoate pune problema sa primim prezervative de la "Parlament"(in caz ca faza cu prezervativele era o gluma geniala, imi cer scuze)
Poop