Wednesday, May 23, 2007

InTroDuCeRe


Probabil ca va este deja cunoscut sloganul "A star for Barbie, a step up for Kosbuc!" OK...de ce eu? Cu ce sunt mai buna decat ceilalti? Sunt eu cea care trebuie sa va reprezinte pe voi? Da..Nu..Da... Parerile sunt impartite...dar fiecare cu opinia lui :)

In urmatoarele posturi o sa va prezint planul de candidatura cat si motive pentru care puteti avea incredere in mine si puteti conta si crede in mine!

Am fost intrebata daca chiar vreau sa ies?! Ei bine, da! Vreau! De ce? Pentru ca vreau sa schimb lucrurile in mai bine. Pentru ca eu cred cu adevarat ca putem face ceva! Trebuie doar sa vrem, sa fim ambitiosi, si sa ne dorim cu adevarat!!! Ei bine eu chiar sunt optimista, ambitioasa si vreau sa realizez tot ce v-am vorbit. Nu sunt simple vorbe! Sunt niste vorbe in baza carora voi trebuie sa va lasati pentru a avea rezulatele dorite!!

Sunt aici ca sa va reprezint! Sa ascult parerile voastre, sa le pun in aplicare si sa va fiu de fo

los. Trebuie sa ma alegeti pentru ca POT!!! Sunt cel mai potrivit mediu prin care parerile voastre se fac auzite si pot fi realizate!!!

Vote For Barbie!!! Vote Smart!! si veti avea doar de castigat!!!

No comments: