Wednesday, May 23, 2007

De ce eu??? De ce nu?? Spune doar DA!!!

Ok! Tot ce se intampla in aceasta campanie este ceva serios!! Este nevoie de o persoana cu experienta, cu abilitati de comunicare. Cineva care are puterea de a se face inteles, auzit si respectat. Cineva care are putere de convingere! Pot fi si eu acea persoana? DA! De ce? Pentru ca am toate calitatile necesare!

Cei care au mai lucrat cu mine stiu ca am dreptate si va pot confirma. Ma refer la faptul ca am experienta indelungata in relatia cu publicul. Am lucrat timp de 2 ani de zile cu cei de la Fundatia LMT sau CODECS. Am urmat cursuri de comunicare, mangement, munca in echipa, leadership si multe altele. Am diploma de trainer si consider ca daca Marian Stas care este un om "jos palaria" si a absolvit Harvardul considera ca merita si sunt capabila sa conduc un grup de oameni, si voi ar trebuie sa aveti incredere in mine!!!
Sunt implicata in multe alte asociatii cum ar fi ACDLE (Asociatia de comunicare si debaturi in limba engleza), sunt in continuare membra a fundatiei Codecs; sunt in trupa de dans a scolii Living Dance, cu ajutorul careia putem sa organizam diverse concursuri intree licee gen street dance, sau va pot ajuta pe domeniul dansului. De asemenea fac parte din trupa de teatru Impact, trupa de teatru de la centrul cultural si in timpul liber, impreuna q pasionatii, scriem scenarii, urmand ca apoi sa jucam :D Pasionatii care se afla printre cititori pot sa ni se alature si astfel ne putem forma o trupa cu care sa mergem la festivale de teatru, sau de ce nu sa ajutam chiar noi la organizarea unuia.
Sunt o persoana ambitioasa, optimista, care are puterea cuvantului si care se face auzita si ascultata. Trebuie doar sa va lasati pe mana mea si dorintele voastre vor fi cu un pas mai aproape de realitate!!!

2 comments:

Anonymous said...

marian stie k ii fol numele =)))?

Ta Petite ReiNe said...

nu cred k s-ar supara, dar chiar o sa-l anunt! :D